Zoek
Sluit dit zoekvak.

Bekijk de vacature Office Manager Kamphorst Personeel 21-11-2023

Redactie IJsselsteinnieuwsvandaag

Is het tijd voor een nieuwe uitdaging? Bekijk dan alle vacatures die in IJsselstein beschikbaar zijn en vind jouw nieuwe baan.

Bekijk de vacature Office Manager

Wil je graag aan de slag als Office Manager in Rhenen? Bekijk dan snel deze vacature.

Kamphorst Personeel is op zoek naar een Office Manager. Het betreft een voor minimaal 32 uur met een minimaal salaris van 3000 euro.
Het betreft een functie in de Unknown branche. 

Om de gehele vacature als Office Manager te lezen, ga je naar deze website. Hier staat ook beschreven hoe je kan solliciteren op deze functie.

Je bent een gedreven en enthousiaste persoonlijkheid die ernaar uitkijkt om het hechte team van 20 collega's te versterken en natuurlijk heb je passie voor "Food and Taste". Verder worden de volgende vaardigheden en competenties van je verwacht:

  • 32-38 uur per week beschikbaar, dinsdag en donderdag zijn vaste dagen ivm het verzorgen van de gezamenlijke lunch;
  • Hbo-werk- en -denkniveau;
  • Minimaal 4 jaar ervaring in boekhoudkundig (gerelateerd) werk;
  • Ervaring met administratieve HR-werkzaamheden;
  • Je kunt planmatig werken en tevens snel schakelen tussen de diverse werkzaamheden;  
  • Je hebt een enthousiaste, inspirerende en doelgerichte aanpak die mensen in beweging zet;
  • Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van Nederlands en Engels.


Arbeidsvoorwaarden

Bij Paulig, een internationaal familiebedrijf dat hoge kwaliteit producten produceert op het gebied van koffie en kruiden, kom je te werken in een vooruitstrevende organisatie die steeds op zoek is naar kansen in de markt en inspeelt op ontwikkelingen. Je mag een afwisselende baan verwachten waarin procesbewaking, organiseren, zelfstandigheid en doelgerichtheid centraal staan. Daar horen de volgende arbeidsvoorwaarden bij:

  • Een bruto maandsalaris tussen € 3.100,- en € 4.000,- obv 38 uur en afhankelijk van kennis en ervaring;
  • 8% eindejaarsuitkering;
  • 30 vakantiedagen;
  • Pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer bij een enkele reisafstand >10 km tot maximaal 75 km;
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met perspectief op onbepaalde tijd;
  • Kansen om jezelf verder te ontwikkelen binnen je vakgebied door opleiding en functieverdieping.

Arbeidsvoorwaarden

Functietitel

Office Manager

Dienstverband

Vast

Opleidingsniveau

MBO

Ervaring

Ervaren

Branche

Handel/Groothandel

Contract uren

32 – 40 uur

Salaris

3000 – 4000 euro

Solliciteren op de functie van Office Manager

Klinkt deze vacature als Office Manager voor jou perfect, stuur dan snel je sollicitatie in. Je kan reageren op de vacature tot 19-01-2024.

Heb je eerst nog een aantal vragen over de vacature, richt je dan direct tot Kamphorst Personeel. Ze zijn bereikbaar via het e-mailadres nieuwegein@kamphorstpersoneel.nl en telefoonnummer 31306306381. De website van Unknown is https://www.kamphorstpersoneel.nl/. Je kan je voor deze vacature als Office Manager tot Kamphorst Nieuwegein.

Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging of ben je in IJsselstein komen wonen en zoek je een baan dichtbij huis? Bij ons vind je alle vacatures die beschikbaar zijn in IJsselstein, bekijk ze hier.

Deel deze vacature met je vrienden of familie

  1. Vacatures Ijsselstein
  2. Office Manager Kamphorst Personeel 21-11-2023

Bekijk nog meer vacatures